Podsumowanie grudnia

By grudnia 31, 2022

Grudzień nie do końca pokrył się z naszymi edukacyjnymi planami, ale w ogóle nie mam mu tego za złe :)

W grudniu przede wszystkim zapadły pewne decyzje związane z moim Foto-Studiem i to głównie na planowaniu upłynął mi ten miesiąc. Edukacyjnie z Najstarszą przerobiłyśmy prawie wszystkie pytania egzaminacyjne z polskiego i zaczęłyśmy angielski. Matematyka leży i kwiczy, t tak samo zresztą historia. Planujemy ostro się za to wziąć od stycznia!

Młodsza powoli chyba dojrzewa do nauki pisania inaczej niż drukowanymi literami. Na styczeń zaplanowałam kilka aktywności z tym związanych. Poza tym jak wiecie, pocięłam ćwiczenia do angielskiego z pierwszej klasy i zrobiłam z nich mnóstwo układanek - obrazek wraz z angielskim podpisem, które na razie sobie układa, a można też ich używać do gry w memory. Każdy dział to osobna koperta ze słownictwem, dzięki czemu nie ma tego za dużo na raz, a można regularnie sobie powtarzać.

Dziewczynom grudzień upłynął na graniu w gry (miały sporo pozwolenia na elektronikę, ale to wszystko przez to, że mi z dzieciństwa też się grudzień i ten przedświąteczny czas kojarzy z graniem na komputerze. Bardzo mi się kojarzy i to są fajne wspomnienia :)). Obejrzałyśmy trochę świątecznych bajek (i ja filmów wieczorami), byłyśmy na Jarmarku i fajnie spędziłyśmy święta.


You Might Also Like

0 komentarzy