Pory roku: koło. Nauka miesięcy po polsku i angielsku

By stycznia 21, 2023 , , ,

Kolejna pomoc edukacyjna przygotowana przeze mnie i naklejona na karton po wydrukowaniu, dotyczy pór roku i miesięcy. Dwa rodzaje układanek, po polsku i po angielsku sprawiają, że pory roku będą nam służyć pewnie przez całą edukację wczesnoszkolną. Planuję regularnie powtarzać dzięki nim póki co polskie nazwy miesięcy, a z czasem po angielsku.

Koło pór roku
Wszystko opiera się na kole, które to służy jako podkładka pod układanie wyciętych elementów. Przykleiłyśmy je na karton, by przetrwało wiele godzin nauki.

Koło pór roku

Oczywiście na kartonie, do którego przykleiłam główne koło, zamocowałam również kieszonkę w której przechowujemy elementy układanki - dzięki czemu wszystko jest w jednym miejscu.

TU znajdziesz plik z kołem (i grą Memory z miesiącami) do wydruku za parę złotych :)

Koło pór roku

W przygotowaniu pomagała mi oczywiście moja siedmioletnia córka, która kolorowała elementy układanki :)

Koło pór roku


You Might Also Like

0 komentarzy