Roczny planner edukacji domowej do druku

By lipca 19, 2024

Planner ten przygotowałam już w zeszłym roku i korzystałyśmy z niego ucząc się do egzaminów. Po delikatnym liftingu znów go wydrukowałam i czeka już na wrzesień. Może i wy chcecie skorzystać?

Ja sobie go wycinam po przerywanej linii i wpinam do segregatora (w zeszłym roku wklejałam do książkowego kalendarza). Wpisuję tu wszystko to, co ważne - kiedy planujemy zdać jakie egzaminy (od razu widać kiedy jakiego przedmiotu trzeba się uczyć), w okienkach tygodniowych zapisujemy czego w danym tygodniu dziewczyny będą się uczyć, np pierwszy dział geografii, drugi dział polskiego. Znalazło się też tu miejsce na zajęcia dodatkowe i wycieczki, które jakoś łatwiej mi organizować gdy sobie zapiszę - nie ma odwrotu, trzeba wtedy na nie iść :)

Jeśli pobierzesz planner - daj znać w komentarzu jak się sprawdza!



You Might Also Like

0 komentarzy